Żabka, eBay, Kaufland i I'GS In Good Strategy - najważniejsi przedstawiciele branży odwiedzili Franczyza Expo

Wyłącznie sprawdzone franczyzy, innowacyjne biznesowe rozwiązania i pewna przyszłość w kontekście rozwoju - taka była szósta edycja Franczyza Expo. Odbyła się ona w dniach 13-15 lutego 2024 roku w Ptak Warsaw Expo.

Elavon, Zaufane.pl, I’GS In Good Strategy, Politechnika Warszawska. Wydział Zarządzania, DEFRO, Żabka, CFY, Cukrem i Solą, CAFESŁODZIAK, Duży Ben, SEM House, Campery-Złotniccy, Fast Line Studio, Felix Chicken, Szkoła Zawodowców, Eco Save Group, OEX, Selly, GetResponse, Rank Architects, Subway, eBay czy STOKROTKA – między innymi takich wystawców można było spotkać podczas szóstej edycji Franczyza Expo. Jak widać to sprawdzone w skali krajowej i międzynarodowej marki, bo tym odznaczają się partnerzy biorący udział w wydarzeniach organizowanych w Ptak Warsaw Expo.

Organizatorzy kierują się właśnie tym kluczem, ponieważ chcą zagwarantować odwiedzającym pewne perspektywy rozwoju. Szczególnie ważne jest to w przypadku modeli franczyzowych, które stanowią sprawdzone systemy na start w biznesie. Podczas Franczyza Expo uczestnicy mogli nie tylko poznać potencjalnych franczyzodawców, ale również zaznajomić się z ekspertami z dziedziny licencjonowania, finansowania inwestycji, marketingu i sprzedaży sieciowej, logistyki w biznesie sieciowym i łańcuchu dostaw czy z zakresu technologii i innowacji (platformy cyfrowe, analiza danych, sztuczna inteligencja, automatyzacja).

Łącznie we Franczyza Expo wzięło udział 3413 uczestników, którzy poznawali oferty i możliwości 49 wystawców.

Człowiek, Organizacja i Przedsiębiorczość Technologiczna we franczyzie, czyli Konferencja & Workshop Franczyza 2.0

Podczas wydarzenia organizowanego w Ptak Warsaw Expo uczestnicy mogli wziąć udział w Konferencji & Workshopie Franczyza 2.0. Tytułem spotkania było „Człowiek, Organizacja i Przedsiębiorczość Technologiczna we franczyzie”. Organizatorem merytorycznym byli Monika Ferreira I’GS In Good Strategy oraz Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej.

Odwiedzający mogli się dowiedzieć między innymi o tym, jak wykorzystać strategię centową jako narzędzie do budowy efektywnego modelu franczyzowego, kto może zostać masterfranczyzobiorcą oraz czy franczyza może być sposobem na strategię wzrostu dla startupów i scaleupów, nawet tych technologicznych. Tematów było jednak o wiele więcej, jak i dyskusji z prelegentami i ekspertami.

Tym samym uczestnicy poznali najbardziej dopasowane do siebie modele franczyzowe, jak i wzbogacili wiedzę o najważniejsze zagadnienia marketingowo-biznesowe. Sukces tej edycji Franczyza Expo i zadowolenie odwiedzających są gwarantem tego, że odbędzie się kolejna. Więcej informacji wkrótce!