Franchise Awards » Willisch Franczyza Roku
Willisch Franczyza Roku
Kategoria: Franczyza Roku
Opis: Pierwsza lodziarnia Willisch powstała w 1983r. w Wągrowcu. Od tego czas produkujemy rzemieślnicze lody, o niepowtarzalnym smaku. Lokalni dostawcy dostarczają nam swoje produkty, są one najwyższej jakości i tak według tradycyjnych receptur powstają nasze lody. Nasze lodziarnie to nie tylko biznes, to przede wszystkim pasja i serce, które wkładamy w proces produkcji, to zaufane grono pracowników, niezmiennie od kilkunastu, kilkudziesięciu lat, to miejsce, to smak, to nasze życie. Cieszymy się, że poprzez rozbudowywanie sieci franczyzowej możemy dzielić się tym co stworzyliśmy, z innymi. Posiadamy 9 własnych punktów oraz 15 franczyzowych, co razem daje 24 lodziarnie. Na przestrzeni stycznia 2018 do grudnia 2018 powstało 11 nowych jednostek. W 2016 roku sieć naszych lokali rozwija się i rozpoczynamy pracę nad stworzeniem oferty franczyzowej, którą prezentujemy na targach Franczyza 2016. Stawiamy czoła wyzwaniom. W 2018roku powiększamy zespół, przenosimy się do nowego biura i hali produkcyjnej. Tworzymy nowe koncepty marketingowe.


System szkoleń Willisch obejmuje wszystkie strefy działalności lodziarni od zamówienia towaru, przez obsługę klienta po zarządzanie całą lodziarnią, a także prowadzenie działań promocyjnych. Szkolenia podzielone są wg funkcji, które osoby mają pełnić w punkcie sprzedaży. Mamy zatem moduły dla pracowników szeregowych, team leaderów oraz właścicieli lodziarni.
Z roku na rok zwiększamy także skuteczność naszych szkoleń wykorzystując nowe formy przekazu. Odchodzimy od papierowych wersji standardów, zastępując je platformą szkoleniową, na której każde szkolenie przedstawione jest na filmie oraz prezentacji online. Dzięki zastosowaniu internetowej platformy szkoleniowej otrzymujemy także narzędzie weryfikacji wiedzy naszych franczyzobiorców.
Szkolenia dla franczyzobiorców odbywają się u nas w firmie oraz w naszych własnych lokalach i prowadzone są przez kadrę managerów, którzy na co dzień zarządzają naszymi lodziarniami.


Dbamy o smaczne wykończenie w lokalach, chcemy, aby reprezentowała nas jakość ich wykończenia. Lokale mają być pozytywne i w sposób czytelny komunikować nasz sposób myślenia. Chcemy stylowo wpisać się w przestrzeń, a nie ją agresywnie zmieniać. Media społecznościowe to jeden z głównych kanałów komunikacji naszych lodowych fantazji. Za pomocą naszego hasła: „Kochaj lody, kochaj siebie!” promujemy pozytywne podejście do życia, wierzymy, że nasz produkt pomaga w jego osiągnięciu. Prezentujemy tam również relacje z wizyt u naszych dostawców, bo sami doglądamy, aby trafiały do nas produkty bardzo świeże i najwyższej jakości.

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi stronami:

- https://www.facebook.com/LodyTradycyjneWillisch/,

- https://www.instagram.com/willisch_lody/,

www.willisch.pl.

Dodatkowo: https://drive.google.com/file/d/1WKIBuXpUHQ6jbAWlVWGm69SAe-UBrNwP/view .


W 2018r.na konkursie Sweets & Coffee Awards przyznane nam zostały nagrody w kategorii: „Lodziarnia działająca w sieci” oraz „Nowatorska Strategia Marketingowa”. Napawa nas to dumą i daje siłę do dalszego rozwoju sieci lodziarni Willisch. Chcąc jeszcze bardziej przybliżyć Państwu wizerunek naszej firmy proszę o obejrzenie następującej prezentacji: https://drive.google.com/open?id=1V8eNetIhPNsOooRP0X6558bYPXCTR9Jq. Wzrost ilości placówek względem poprzedniego roku to 11 miejsc.
Wszystko to składa się na sukces nasz i naszych franczyzobiorców i z tego jesteśmy bardzo dumni. Nasze receptury i doświadczenie to nasza siła. Dziękujemy za uwagę i poświęcony czas, aby poznać Naszą Rodzinę.
Do targów pozostało:
117 dni : 9 godz : 33 min : 18s