Franchise Awards » Mydlarnia u Franciszka - Franczyza Roku
Mydlarnia u Franciszka - Franczyza Roku

Kategoria: Franczyza Roku
Opis: Marka Mydlarnia u Franciszka jest jednym z liderów polskiego rynku franczyzowego. Mydlarnia u Franciszka to sieć sklepów oferujących najwyższej jakości kosmetyki naturalne. Sklepy znajdują się w całej Polsce, w dużych miastach, przy tłocznych ulicach (m.in. Warszawa, Gdańsk), przy rynkach (Kraków, Katowice), w najpopularniejszych centrach handlowych, ale również w malowniczych miejscowościach urlopowych i uzdrowiskach (np. Kołobrzeg, Zakopane). Dwa punkty powstały również w Irlandii, w Dublinie i Galway.
Firma powstała w czerwcu 2002 roku wraz z założeniem pierwszej Mydlarni w Katowicach, przy ul. Piastowskiej. W 2009 roku po pięcioletnich doświadczeniach i otwarciu czterech wła-snych sklepów powstał pierwszy sklep franczyzowy pod szyldem „mydlarnia u Franciszka”. Dzisiaj funkcjonuje z sukcesem 115 sklepów w całej Polsce.
Mydlarnia kieruje się dewizą: ”Proponując pomysł innym, najpierw wypróbujmy go na so-bie”, dzięki temu kompleksowo wspiera placówki franczyzowe na każdym etapie rozwoju. Firma prowadzi złożony, rozbudowany system szkoleń, zarówno dla nowych franczyzobior-ców, jak dla pracowników. Szkoleniowcy odwiedzają sklepy franczyzowe w całej Polsce.
PAKIET FRANCZYZOWY: możliwość korzystania ze znaków towarowych, bezpłatne szkolenie właściciela placówki i jego pracowników (minimum 4 dni) w zakresie wiedzy o produktach i technik sprzedaży, kurs artystycznego pakowania produktów, projekt aranżacji lokalu, program lojalnościowy, materiały marketingowe, program B2B, stroje firmowe, wsparcie podczas całego okresu trwania umowy.



Jakie są filary sukcesu Mydlarni u Franciszka?
Dobry produkt
L’Orient to w 100% polska marka, która na całym świecie poszukuje wyjątkowych, naturalnych kosmetyków najwyższej jakości. Proponowana przez nas oferta cieszy się tak dużą popularnością wśród klientów, że wciąż poszerzamy asortyment o starannie wybrane produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Obecnie w ofercie znajduje się prawie 500 produktów (kosmetyków i akcesoriów kąpielowych).
Przejrzysty model franczyzowy
Mydlarnia u Franciszka to nie tylko franczyza, to filozofia. W ramach współpracy oferujemy kompletny, autorski, skuteczny i sprawdzony(!) pomysł na biznes, poparty kilkunastoletnim doświadczeniem. Zarażamy entuzjazmem, kreatywnością, zachęcamy do działania!
Wsparcie na każdym etapie inwestycji
Zapewniamy poczucie bezpieczeństwa i wspieramy nowych partnerów na każdym etapie rozwoju placówki franczyzowej. Pełna pomoc w uruchomieniu sklepu (w tym wskazanie solidnych i tanich wykonawców), bezpłatny, rozbudowany system szkoleń i sprawdzone metody skutecznego pozy-skiwania i utrzymywania lojalnych klientów to solidne podstawy sukcesu. Autorski system do ob-sługi sklepów własnych i franczyzowych (B2B) ułatwia zarówno realizację zamówień jak i kontrolę codziennych czynności niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Franczyzobiorca dostaje również wsparcie zespołu kreatywnego: grafików, fotografa, copywritera, co bardzo ułatwia podejmowanie działań marketingowych na rynku lokalnym.



Mydlarnia u Franciszka ciągle się rozwija, w ostatnich miesiącach powstał nowy koncept wizerunkowy - zmieniło się logo, wystrój wnętrza, szyld. Zmiany okazały się strzałem w dziesiątkę - dwa punkty w nowej szacie wystartowały z ogromnym sukcesem.
W ostatnim roku do rodziny Mydlarni u Franciszka dołączył punkt w niezwykłej lokalizacji - przy płycie Runku Głównego w Krakowie,  punkty w Piotrkowie Trybunalskim (Galeria Merkury), Warszawie, Przemyślu, Rzgowie (PTAK Outlet), w Irlandii - w centrum Dublina oraz dwa punkty w nowej odsłonie koncepcyjnej  w Świdniku i Galerii Katowickiej. Za kilka dni świętujemy otwarcie w Środzie Wielkopolskiej.

Do targów pozostało:
117 dni : 9 godz : 33 min : 18s