Franchise Awards » Metrohouse Franchise S.A.
Metrohouse Franchise S.A.

Kategoria: Franczyza Roku
Opis:
Ilość placówek franczyzowych/własnych: 61/10

Ilość placówek otwartych od stycznia 2018 do grudnia 2018: 15

www: https://metrohouse.pl/

Social media:
FB:  https://www.facebook.com/metrohouse
LI: https://www.linkedin.com/company/metrohouse/
T: https://twitter.com/Metrohouse_PL
YT: https://www.youtube.com/channel/UC3x51YVcLqkHRIWZftFNhMg

Metrohouse Franchise S.A. właścicielem największej w Polsce sieci biur nieruchomości. Jesteśmy obecni na polskim rynku nieruchomości od 2006 r. Pod naszą marką działa ponad 70 biur nieruchomości i 500 doradców. Każdego roku obsługujemy kilka tysięcy transakcji na rynku nieruchomości.

Oferta Metrohouse obejmuje pośrednictwo w obrocie nieruchomościami oraz pośrednictwo kredytowe realizowane przez ekspertów kredytowych działających pod marką Gold Finance.

Metrohouse to nie tylko pośrednictwo w obrocie nieruchomościami. W zeszłym roku wdrożyliśmy z sukcesem usługę Home Management, w ramach której zarządzamy mieszkaniami na wynajem powierzonymi nam przez inwestorów na rynku mieszkaniowym.

Właścicielem sieci jest Duna House Nyrt, jeden z największych w Europie środkowo-wschodniej graczy na rynku pośrednictwa nieruchomości,  notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Budapeszcie w segmencie Prime.

Obok oddziałów własnych, sieć rozwija się dzięki biurom franczyzowym. Dzięki atrakcyjnej ofercie skierowanej do potencjalnych partnerów franczyzowych zwiększamy liczbę oddziałów i obszar terytorialny działania. W rezultacie naszego rozwoju klient otrzymuje możliwość korzystania z szerokiej oferty nieruchomości z całej Polski oraz szerokiej oferty finansowania zakupu kredytem hipotecznym.

Celem funkcjonowania naszej sieci jest zapewnienie franczyzobiorcom wysokiej rentowności dzięki takim elementom jak silna, rozpoznawalna marka, szeroki wachlarz narzędzi do budowy od podstaw biznesu w nieruchomościach i know-how, za którym stoją lata doświadczeń na polskim i zagranicznych rynkach nieruchomości.
Metrohouse jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku biur nieruchomości. Działanie pod dużą, znaną marką to liczne zalety, wśród których można wymienić lepszą współpracę z klientami, większe ich zaufanie, ale także możliwość pracy na dużej bazie zarówno klientów, jak i nieruchomości. Jako pierwsza firma z branży z sukcesem przeprowadziliśmy w tym roku telewizyjną kampanię pt. Zleć to profesjonalistom, której celem było m.in. ocieplenie wizerunku agenta nieruchomości i zwiększenie lokalnej rozpoznawalności marki Metrohouse. Od lat jesteśmy też bardzo aktywni pod kątem PR-u eksperckiego. Jesteśmy współtwórcą comiesięcznego raportu Polski Rynek Nieruchomości, a każdego roku nasi eksperci są cytowani w mediach kilka tysięcy razy, co czyni nas jedną z najbardziej medialnych firm w branży nieruchomości/budownictwo. Naszych specjalistów można spotkać w programach biznesowych i informacyjnych czołowych stacji telewizyjnych i radiowych.

Wiemy jak stworzyć odpowiednie warunki do działania w branży nieruchomości i dzięki infrastrukturze (własny CRM – najbardziej rozbudowane narzędzie w branży pośrednictwa), standardom działania oraz wsparciu naszych managerów pomagamy w osiągnięciu sukcesu finansowego na lokalnym rynku.

Każdy nowy partner jest  gruntownie szkolony w oddziale wdrożeniowym Metrohouse, a nowi agenci uczą się profesji pod okiem najbardziej doświadczonych doradców Metrohouse. Dla nowych agentów jest przewidziane tygodniowe szkolenie wstępne. Jednocześnie właściciele i managerowie biur franczyzowych mogą skorzystać z licznych szkoleń organizowanych w ramach sieci do których możemy zaliczyć np. Akademię Sprzedaży i Akademię Menadżera.

Do targów pozostało:
117 dni : 9 godz : 33 min : 18s