Franchise Awards » Krowarzywa DEBIUT ROKU
Krowarzywa DEBIUT ROKU

Kategoria: Debiut Roku


Opis: Krowarzywa to najbardziej rozpoznawalna wegańska marka w Polsce. Działamy od 2013 roku. Od samego początku wzbudzaliśmy ogromne zainteresowanie klientów i mediów w Polsce i na świecie, a nasze restauracje co roku wygrywają w rankingach na najlepsze burgery, pokonując nawet te mięsne.


Od czytelników Gazety Wyborczej otrzymaliśmy tytuł najlepszego miejsca street food w Warszawie. Najbardziej popularny wśród turystów z całego świata portal TripAdvisor kolejny rok z rzędu przyznał nam Certyfikat Jakości. Pisali o nas m. in. angielski National Georgaphic, francuskie magazyny lifestylowe, Forbes i The Economist, włoscy blogerzy kulinarni, a japońska telewizja nakręciła o nas reportaż. O naszych burgerach opowiadaliśmy wielokrotnie również w TVN, Polsacie, TVP i stacjach radiowych. Mamy już ponad 87 tysięcy fanów na Facebooku i ponad 28 tysięcy na Instagramie i ciągle przybywa nowych.


Nasi klienci to w większości osoby, które na co dzień jedzą mięso, a nasze produkty traktują jako zdrową i smaczną odmianę. Spotkać u nas można studentów i uczniów, pracowników firm, rodziców z dziećmi a także osoby starsze.
Budzimy pozytywne emocje, bo nasze jedzenie jest przyrządzane z pasją, naturalne, zdrowe i modne.
Ogromne zainteresowanie, jakim cieszymy się w całej Polsce ukazuje potencjał Krowarzywa jako marki, która może znaleźć odbiorców w każdym większym mieście.

Nagrody w 2018:
-Ulubione Wegańskie Jedzenie w dostawie - UberEats
-Best Place Kraków - Local Life
-Best Vegan Restaurant Poland Franchise – Food&Drink Awards - -Londyn
-Certyfikat Jakości - TripAdvisor

W sieci działa obecnie 10 placówek, w tym 5 franczyzowych. Od września 2017 otworzyliśmy placówki we Wrocławiu, Gdańsku, Toruniu, Rzeszowie oraz Warszawie, natomiast w samym 2018 otwarte zostały placówki w Toruniu, Rzeszowie oraz Warszawie.


Wymagany wkład własny to nakład na adaptację lokalu (od 80 tys. PLN netto), jednorazowa opłata wstępna (od 9 900 PLN netto) oraz stała opłata (5% netto od obrotu). Nie wymagamy od naszych franczyzobiorców doświadczenia w gastronomii.
Nasz system szkoleniowy dla franczyzobiorców przewiduje szkolenia dla właścicieli w siedzibie firmy oraz w lokalach własnych, szkolenia dla pracowników franczyzobiorcy w lokalu franczyzobiorcy oraz opiekę delegowanej osoby odpowiedzialnej za działanie systemu franczyzowego.
W ramach pomocy udzielanej naszym franczyzobiorcom, oferujemy wspomniany pakiet szkoleniowy oraz opiekę doświadczonej osoby przez cały okres adaptacji lokalu, w czasie otwarcia, a także po otwarciu lokalu. Nasi franczyzobiorcy otrzymują od nas komplety podręcznik operacyjny wraz z materiałami marketingowymi oraz listą zaufanych dostawców, u których mamy wypracowane atrakcyjne warunki handlowe.

Wizerunek online kreujemy poprzez naszą stronę www.krowarzywa.pl, social media (facebook, instagram), aktywne uczestnictwo i sponsoring różnorodnych wydarzeń (wydarzenia sportowe i gastronomiczne), obecność na festiwalach muzycznych i gastronomicznych oraz udział w działaniach charytatywnych (Świąteczny Stół Pajacyka, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, lokalne działania charytatywne na rzecz ochrony zwierząt, itp.).

Przydatne linki:
www.krowarzywa.pl
https://www.facebook.com/Krowarzywa/
https://www.instagram.com/krowarzywa/

Do targów pozostało:
117 dni : 9 godz : 33 min : 18s