Ściśle ograniczona pula biletów! Kup teraz w niższej cenie! KUP BILET
Aktualności » Rozwój sieci KOMFORT
Rozwój sieci KOMFORT

2021 rok był czasem, kiedy my wszyscy – zarówno przedsiębiorcy jak i konsumenci – nauczyliśmy się jak żyć sytuacją pandemiczną, mogliśmy odpowiednio przygotować się na zmiany, jakie ze sobą niosła oraz podjąć właściwe kroki i działania, które pozwoliły na dalsze działanie i rozwój.

W ubiegłym roku otworzyliśmy 4 sklepy franczyzowe oraz przeprowadziliśmy 7 inwestycji związanych z przebudową działających już sklepów franczyzowych i poszerzeniu ich oferty o produkty z branży kuchni i łazienek. Cieszy nas zaufanie Partnerów i zainteresowanie nowym asortymentem dostępnym w naszej sieci. Otrzymujemy co raz więcej zgłoszeń o przebudowę sklepu i już mamy zaplanowanych 6 nowych inwestycji. Na wiosnę planujemy otwarcia 3 nowych sklepów franczyzowych, a kolejne lokalizacje są w procesie weryfikacji, akceptacji i projektowania.

Nasz Franczyzobiorca, Jacek Charążka, również zgłosił chęć rozbudowy sklepu KOMFORT z ofertą podłóg, a nawet poszedł krok dalej – otworzył kolejny sklep.

Zanim Pan Jacek Charążka został franczyzobiorcą KOMFORT zebrał szerokie doświadczenie zawodowe w różnych branżach, m.in. pracował w sieciowej hurtowni elektrycznej, był współwłaścicielem firmy wykonującej instalacje elektryczne oraz prowadził sklep internetowy ze specjalistycznymi narzędziami.

FRANCZYZOBIORCA: Sklep internetowy to był mój samodzielny biznes. W pewnym momencie uświadomiłem sobie, że nie mam ani kapitału, ani pomysłu, jak go dalej rozwijać. Postanowiłem poszukać sprawdzonego modelu biznesowego i stabilnego partnera. Pomyślałem o franczyzie. Mój wybór padł na markę Komfort. To poważna firma z dużym doświadczeniem, działająca w rozwojowej branży. Mają też bardzo atrakcyjne warunki dla franczyzobiorców.

KOMFORT: Przed podpisaniem umowy franczyzowej Pan Jacek odbył kilka rozmów z przedstawicielami naszej firmy i odwiedził inne sklepy franczyzowe. W lutym 2018 roku podjął decyzję o współpracy z naszą firmą, a już w czerwcu otworzył pierwszy sklep w Bolesławcu.

FRANCZYZOBIORCA: Mieszkam w Złotoryi, ale franczyzodawca ocenił, że to zbyt mały rynek na prowadzenie sklepu. Stąd decyzja o ulokowaniu placówki w odległym o 30 km Bolesławcu. Obejrzałem wcześniej miasto, sprawdziłem, jak się rozwija. To bardzo ciekawe miejsce, blisko granicy, a w przeciwieństwie do innych małych miasteczek nie wyludniło się. Wręcz przeciwnie, mieszka tu wielu młodych, przedsiębiorczych ludzi, buduje się bardzo dużo mieszkań. To naprawdę świetny rynek.

KOMFORT: Pana Jacka bardzo pozytywnie zaskoczył pierwszy miesiąc działalności sklepu.

FRANCZYZOBIORCA: Okazało się, że obserwacje franczyzobiorcy były bardzo celne. W ciągu pierwszych 10 dni działalności sklep zarobił na miesięczne koszty stałe. Zakładałem, że na zwrot z inwestycji trzeba będzie poczekać co najmniej rok, może 18 miesięcy. Tymczasem nastąpił on już po pół roku.

KOMFORT: Sklep w Bolesławcu został otwarty na łącznej powierzchni 540 m², aktualnie zakończyła się rozbudowa salonu i powiększył się on o kolejne 260 m².

FRANCZYZOBIORCA: Mogę śmiało powiedzieć, że w ciągu trzech lat mojej współpracy z firmą Komfort marka bardzo się rozwinęła. Do oferty sieci zostały wprowadzone produkty do wykończenia łazienek oraz kuchni, meble, artykuły dekoracyjne i oświetlenie. Zawsze chciałem mieć salon oferujący produkty do pełnego wykończenia wnętrz i teraz właśnie pojawiła się taka możliwość, więc zgłosiłem do centrali chęć rozbudowy sklepu.

KOMFORT: Pan Jacek nie poprzestał na jednym sklepie. W lutym tego roku rozwinął swój biznes i otworzył kolejny sklep Komfort w Jeleniej Górze.

FRANCZYZOBIORCA: Ta placówka funkcjonuje w innych warunkach niż sklep w Bolesławcu. Jelenia Góra to większe miasto i też większa konkurencja. Są tu wszystkie duże ogólnopolskie marki, ale też mniejsze firmy. Dlatego zakładam, że w tym przypadku oczekiwanie na zwrot z inwestycji potrwa około roku.

KOMFORT: Na razie sklep ma w ofercie produkty z branży podłóg i drzwi, ale właściciel nie wyklucza, że z czasem poszerzy ofertę, podobnie jak w Bolesławcu. W prowadzenie drugiego salonu Jacek Charążka zaangażował swojego syna, ale i tak codziennie dogląda biznesu w obydwu lokalizacjach i aktywnie obsługuje klientów. Podkreśla, że wysoka jakość obsługi to właśnie jego przepis na sukces.

FRANCZYZOBIORCA: Od wielu lat obserwuję różne branże i zmieniające się standardy obsługi klienta. Dziś klienci są bardziej wymagający, mają więcej pieniędzy. Nie szukają już najtańszych rozwiązań, szukają rozwiązań najlepszych dla siebie, wyższej jakości oraz ciekawego designu. Cena nie jest czynnikiem decydującym. W sklepach jest dziś ogromny wybór produktów, ale często brak w nich fachowej obsługi. I to jest właśnie pole, na którym ja wygrywam.

V edycja Franczyza EXPO

V edycja Franczyza EXPO stawia na rozwój. Przypomnijmy, że każda odsłona wydarzenia cieszyła się odwiedzinami 2500 przedsiębiorców, którzy mogli zaznajomić się z ofertami ponad 80 franczyz z Polski i zagranicy z różnych dziedzin (między innymi gastronomii, telekomunikacji, nieruchomości, sportu czy usług). Kolejna edycja będzie jeszcze bardziej imponująca.

Franczyza EXPO

16-17 września 2022

PTAK Warsaw EXPO, Nadarzyn

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z agendą wydarzenia.

Więcej szczegółów na franczyzaexpo.pl

Sklep KOMFORT
Zobacz również
INTERNATIONAL CENTER OF EVENTS I PTAK WARSAW EXPO ŁĄCZĄ SIŁY
Jedną z najważniejszych zasad biznesu jest to, że kto stoi w miejscu, ten się cofa. Właśnie dlatego z wielką radością…
Czytaj więcej>>
III edycja konkursu Franchising Awards!
Kolejna edycja targów FranczyzaExpo za nami. Już po raz 4. spotkaliśmy się na PGE Narodowym, aby ponownie wymienić doświadczenia dotyczące…
Czytaj więcej>>
INFORMACJE ORGANIZACYJNE- FranczyzaEXPO
5 marca ponownie spotkamy się na PGE Narodowym, aby porozmawiać o najlepszych franczyzach i poznać innowacyjne modele biznesowe. Poniżej komplet…
Czytaj więcej>>
Do targów pozostało: