Aktualności » Promocja franczyzy przed, w trakcie i po targach. O czym warto wiedzieć?
Promocja franczyzy przed, w trakcie i po targach. O czym warto wiedzieć?

Czy wiesz, że targi to świetna forma promocji?

Twoje stoisko to mobilny punkt sprzedaży i okazja do bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem. Poznaj różne formy promocji i rozwiń swoją franczyzę.

Ale o odpowiednią promocje warto zadbać też przed i po targach. Dodanie informacji na swojej stronie www, w social mediach (Facebook i LinkedIn) oraz w stopce maila jest często pomijanym krokiem.

Właśnie w tak prosty i bezpłatny sposób możesz poinformować swoich klientów, kontrahentów i potencjalnych franczyzodawców o tym, gdzie mogą Cię spotkać.

Kolejną formą reklamy są dedykowane mailingi wysyłane do odbiorców wydarzenia. Jako organizator targów oferujemy możliwość wykupienia powierzchni lub całego dedykowanego mailingu do naszych baz mailingowych.

Takie wiadomości mają wysoki współczynnik otwarć i są dobrze odbierane przez odbiorców. W taki sposób można utrwalić swoją markę w świadomości potencjalnych franczyzobiorców.

Inne działania promocyjne, które można prowadzić przed targami to wygłoszenie prelekcji na wydarzeniu. Wystąpienie w roli eksperta pozytywnie wpływa na Twój wizerunek, a co za tym idzie, wizerunek Twojej franczyzy. Dodatkowo, przekazujesz wartościową wiedzę popartą przykładami (na podstawie Twojej firmy i doświadczenia) i reklamujesz swoją działalność.

Możesz dotrzeć do nowych odbiorców jeszcze przed wydarzeniem. Aktywna promocja Twojej osoby na profilach organizatora i u patronów medialnych wzmacnia przekaz. Atrakcyjny temat prelekcji przyciągnie uczestników.

 

A co możesz zrobić na samych targach? Poznaj inne formy promocji:

  • Wywiad w Franchising TV - to doskonała okazja do przedstawienia swojej firmy, wizji i opowiedzenia o swoim sukcesie. Krótkie wideo przedstawiające Twoją osobę i Twoją franczyzę to świetny materiał promocyjny.
  • Reklama w katalogu franczyz - wyróżnij się wśród konkurencji i przyciągnij uwagę odbiorcy. Dobra reklama graficzna wspomoże Twój biznes. Możesz też przygotować dedykowaną ofertę do uczestników wydarzenia (np. z rabatem na usługi)
  • Spot reklamowy na monitorach - 20 ekranów w galerii PGE Narodowego  i 30 sekund Twojego video. Przez ponad 8 godzin targów każdy uczestnik zobaczy go co najmniej kilkanaście razy.
  • Dystrybucja ulotek w trakcie targów to klasyczna forma marketingu. Jednak wciąż bardzo skuteczna, szczególnie przy zamkniętym gronie uczestników.
  • Postawienie roll upów na terenie wydarzenia. Strategiczne punkty (recepcja główna, wejście, główny ciąg komunikacyjny, scena konferencji) to doskonałe miejsca na reklamę. Roll up jest widoczny (w końcu ma dwa metry wysokości!), ciekawa grafika przyciąga wzrok a w dodatku jest mobilny i wielokrotnego użytku.

Na wszelkich materiałach reklamowych warto umieścić numer stoiska - to ułatwi odbiorcom bezpośrednie dotarcie do Twojej firmy. Zalecamy też łączenie różnych form reklamy aby jak najskuteczniej dotrzeć do odbiorców.

Pamiętaj, im wcześniej zaczniesz komunikować Twój udział w wydarzeniach branżowych tym bardziej zwiększasz swoje szanse dotarcia do nowych odbiorców. 

Proste przekazy reklamowe, czytelne grafiki i wyznaczone cele pomogą Ci skutecznie pozyskać nowych franczyzobiorców.

Poznaj szeroką ofertę świadczeń reklamowych 


II edycja Franczyza Expo już 7 marca 2020!

Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą.

Szukasz pomysłu na biznes? Odwiedź targi.

Korzyści z udziału, promocja
Zobacz również
Złoty sponsor Franczyza Expo z coraz większym udziałem w rynku
Xtreme Fitness Gyms z 30 klubem na koncie. Sieć świętowała jubileuszowe otwarcie 30 klubu, tym samym jeszcze mocniej ugruntowując swoją…
Czytaj więcej>>
Jak znaleźć dobrego pracownika?
Rynek pracownika – to hasło niezmiennie przewija się od kilku lat na polskim rynku. Przedsiębiorcy, bez względu na wielkość biznesu,…
Czytaj więcej>>
franczyzobiorca
O co franczyzobiorca powinien zapytać franczyzodawcę ?
Poniższy artykuł na ma celu podpowiedzieć przyszłemu franczyzobiorcy, o co może zapytać franczyzodawcę podczas osobistego spotkania, na przykład na Targach…
Czytaj więcej>>
Do targów pozostało: