Program » Monika Ferreira, Magdalena Wieczorek, Ewa Krzemień
Monika Ferreira, Magdalena Wieczorek, Ewa Krzemień
Monika Ferreira

Doradca Strategiczny & Partner Zarządzający w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy. Senior Menedżer, długoletni Przedsiębiorca. Posiada doświadczenie w środowisku korporacyjnym sieci retail, zarządzając działami zakupów na poziomie centralnym. Przedsiębiorca na rynku sieci franczyzowych – ponad 11 letnie doświadczenie w budowaniu własnego biznesu w modelu franczyzowym, zakończonego udaną transakcją sprzedaży inwestorowi branżowemu – Grupie PWN. Doświadczenie jako COO i Doradca Strategiczny w firmie doradczej – odpowiedzialność za zarządzanie strategiczne, formułowanie i operacjonalizację strategii długofalowego rozwoju, rozwój produktów i usług doradczych, budowanie marek.

Monika jest ekspertem w dziedzinie doradztwa strategicznego, doradztwa franczyzowego i strategicznego doradztwa marketingowego. Posiada doświadczenie w rozwijaniu długoterminowych strategii przedsiębiorstw, tworzeniu modeli biznesowych, przygotowywaniu strategii operacyjnych – w zakresie strategicznego marketingu holistycznego, PR i sprzedaży oraz doświadczenie w rozwijaniu produktów i usług.

Stworzyła i opatentowała autorską metodę nauczania języków obcych, która wyróżniona została przez MEN i Komisję Europejską ds. Wielojęzyczności European Language Label za jakość i innowację w nauczaniu. W 2014 roku z sukcesem sprzedała ZCP (zorganizowaną część przedsiębiorstwa) - własną szkołę językową jednemu z Franczyzobiorców, dwa lata później przeprowadziła udaną transakcję sprzedaży swojej sieci franczyzowej inwestorowi branżowemu. Po akwizycji Spółki przez półtora roku przeprowadzała proces jej integracji ze strukturami inwestora. Autorka książek i publikacji z zakresu nauki języków obcych. Finalistka w konkursie Bizneswomen Roku 2015, w kategorii „Moja Firma”. Absolwentka Marketingu w Szkole Głównej Handlowej i Germanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Aktualnie doktorantka w dziedzinie zarządzania strategicznego.

 

 

Magdalena Wieczorek

Doradca Strategiczny & Partner Zarządzający w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy. Menedżer, lider, doradca. Magda posiada osiemnastoletnie doświadczenie pracy w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach menedżerskich w działach sprzedaży i marketingu.
Wprowadzała z sukcesem na polski rynek marki i produkty, zarządzając ich cyklem życia na rynku.  Specjalizuje się w tematyce marketingowej związanej ze strategicznym planowaniem ze szczególnym uwzględnieniem profitowości długo i krótkookresowej.
Jest również ekspertem w dziedzinie Public Relations i Social Media. Prowadziła szkolenia z zakresu technik sprzedaży i kierowała cross - funkcyjnymi zespołami.
Pracowała na rynkach FMCG jako szef marki (Carlsberg Polska), dyrektor marketingu (Henkel Polska) oraz dyrektor marketingu CEE Polska/Czechy/Węgry (Universal Pictures Polska).

Uczestnik programów mentoringowych, międzynarodowych szkoleń biznesowych z ukierunkowaniem na leadership i zarządzenie strategiczne. Laureatka nagród za wprowadzenie innowacyjnych projektów w zakresie digital w Henkel Polska oraz za koordynację najefektywniejszych kampanii marketingowych wśród krajów europejskich w Universal Pictures.
Magdalena uzyskała dyplom magistra ekonomii na Uczelni Łazarskiego, a także ukończyła studia podyplomowe na SGH ze specjalizacją Turystyka

 

Ewa Krzemień

Strategiczny Doradca Prawny w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy

Właściciel Kancelarii Adwokackiej EK – Legal, adwokat

Adwokat z niemal 20-letnim doświadczeniem w doradztwie prawnym dla biznesu. Właściciel Kancelarii Adwokackiej EK-Legal. Strategiczny Doradca Prawny w projektach realizowanych przez praktykę doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy.

Ewa Krzemień jest ekspertem w prawie własności intelektualnej, szczególnie w prawie autorskim, znakach towarowych, zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz prawie gier video. Specjalizuje się też w strategicznym doradztwie prawnym na rynku franczyzy, pomagając zabezpieczyć cele strategiczne w umowach franczyzowych.

Zapewnia przedsiębiorcom nie tylko bieżącą obsługę prawną, lecz również reprezentację podczas negocjacji oraz w transakcjach inwestycyjnych, przy dochodzeniu roszczeń i w sporach. Działa w obszarze prawa cywilnego, gospodarczego, autorskiego, nieuczciwej konkurencji oraz karnego gospodarczego.

Była szefem działu prawnego dla spółek z Grupy PWN (branża wydawnicza, edukacyjna, dystrybucyjna oraz e-commerce), gdzie wspierała także liczne procesy inwestycyjne; doradcą prawnym Fundacji Instytut Lecha Wałęsy oraz of counsel w Kancelarii SPCG.

Ewa ukończyła z wyróżnieniem studia prawnicze na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Odbyła stypendium naukowe na Katolickim Uniwersytecie w Tilburgu w Holandii. Ukończyła Szkołę Prawa Amerykańskiego organizowaną przez Catholic University of America w Waszyngton DC. we współpracy z Wydziałem Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Odbyła aplikację adwokacką i zdała egzamin adwokacki w Izbie Adwokackiej w Krakowie. Jest również absolwentką studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim – w zakresie zapobiegania przestępczości gospodarczej, a następnie też w obszarze prawa własności intelektualnej.

 

O praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy

I’GS In Good Strategy to praktyka doradztwa strategicznego rozwijana przez Monikę Ferreira i Magdalenę Wieczorek, Partnerów Zarządzających i Doradców Strategicznych.

Partnerem w naszym Zespole Doradców jest Adwokat Ewa Krzemień, która pełni rolę Strategicznego Doradcy Prawnego.

 

W I’GS In Good Strategy pomagamy przedsiębiorcom, zarządom, menedżerom skalować ich biznes i poprawiać wyniki finansowe, poprzez dostosowane do ich rozwoju organizacyjnego procesy doradcze oraz odpowiedni dobór metodyk i narzędzi zwiększania skali.

Specjalizujemy się w budowaniu strategii skalowania sieci franczyzowych i modeli biznesowych, tworzeniu strategicznych modeli marketingu, employer brandingu i kultury organizacyjnej jako modeli wzrostu i w budowaniu wygrywających modeli operacyjnych, które zdominują branżę.

 
Do targów pozostało:
117 dni : 9 godz : 33 min : 18s