Ostatnie miesiące dla polskiej gospodarki są wyjątkowo wymagające. Spowolnienie gospodarcze, niepewność w prawie każdej branży i duży czynnik ryzyka – to gotowy przepis na kryzys. Jak z niego wyjść?
Obraz polskiej gospodarki przez pandemię znacząco się zmienił. Każdy kolejny dzień przynosi informacje o problemach finansowych dużych spółek i bankructwach, które coraz dotkliwiej uderzają w poszczególne branże. Problemem jest brak wsparcia rządu dla pracowników zatrudnionych czasowo, a także coraz większe obostrzenia dotykające sektory. Ludzie boją się zakładać nowe firmy, ponieważ nie wiedzą, co przyniesie sytuacja pandemiczna przez kolejne miesiące. Kryzys narasta, dlatego szukają bezpiecznych rozwiązań.
Jak zawalczyć o przyszłość i pewniejsze „jutro” biznesu?
Najlepszy sposób na kryzys i pobudzenie branż
Choć widmo całkowitego lockdownu oddala się z każdym dniem, nie ulega wątpliwości, że branży potrzeba mocnego bodźca do działania. Platformy, która pomoże wzbudzić dyskusję, i dzięki której przedstawiciele gospodarki będą mogli rozmawiać na temat lepszego „jutra”. To ona stanowić będzie podstawę dynamizacji rozwoju. Da również możliwość wypracowania nowych dróg wyjścia z kryzysu i zabezpieczenia się przed kolejnymi wahaniami rynku.
Tą płaszczyzną są eventy. Dlaczego są one tak istotne dla poszczególnych przedsiębiorców?
1. To najlepsza forma reklamy. Na eventy przychodzą osoby zainteresowane ich tematyką, ci, którzy chcą zgłębiać wiedzę lub inwestować. Jakże efektywniej jest postawić na ten sposób działania niż na standardową reklamę!
2. To stawianie na angażującą formę prezentacji marki. Można w o wiele ciekawszy sposób przedstawić swoją ofertę i bardziej zaangażować odbiorcę.
3. Integracja firmy. Eventy dają możliwość spotkania dużej bazy biznesowej i nawiązania nowych kontaktów. W czasach kryzysu to niezbędne, by zabezpieczyć przyszłość przedsiębiorstwa.
4. Media po Twojej stronie. Eventy są również doskonałą okazją do tego, by zwrócić na siebie uwagę mediów. Ciekawe stoisko, porywający wykład ekspercki – one sprawią, że przedsiębiorstwo będzie miało dobrą prasę.
5. Prezentacja w sektorze premium. Eventy to metoda marketingowa dla wybranych. Decydują się na nią firmy o dużym prestiżu i te, które przede wszystkim mają co pokazać. Zaprezentowanie się wśród rynkowych potentatów dla każdego przedsiębiorcy jest znakiem prestiżu.
W czasach kryzysu stawiaj na najlepszych
Grupa IC od dziesięciu lat jest pewnym partnerem, zajmującym się organizacją kongresów, targów i najlepszych wydarzeń branżowych w Polsce i Europie. Naszym świadectwem jakości jest fakt, że mimo zmieniającej się sytuacji pandemicznej organizowane przez nas eventy cieszą się niesłabnącą popularnością i biją kolejne rekordy. W bezpiecznych warunkach udało się zorganizować między innymi FIWE Fitness Trade Show (największe targi branży fitness w Europie), National Sales Congress (branżowe wydarzenia dedykowane managementowi i zarządzaniu) czy też Marketing Management Congress (który przyciągnął specjalistów z zakresu marketingu). Istniejemy po to, by wspierać przedsiębiorców. Naszym nadrzędnym celem jest sukces naszych partnerów, który liczony jest w nawiązywaniu kolejnych satysfakcjonujących relacji biznesowych.
Postaw razem z nami na pewną przyszłość branży. Już dziś zostań wystawcą na Franczyza EXPO i pokaż, że biznes może być bezpieczny i sprawdzony.
Sprawdź nas także na Facebooku:
Złotym sponsorem eventu jest Xtreme Fitness Gyms. Srebrnymi Carrefour Express oraz Zdrowa Krowa.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
CZYTAJ TAKŻE:
Franczyza Expo Team
