Ściśle ograniczona pula biletów! Kup teraz w niższej cenie! KUP BILET
Aktualności » Formy promocji nowej firmy w Internecie- teoriabiznesu.pl
Formy promocji nowej firmy w Internecie- teoriabiznesu.pl

Każdy przyszły przedsiębiorca chcący założyć działalność gospodarczą – nie ważne, czy jest to franczyza, czy własne przedsięwzięcie – staje przed decyzją związaną z właściwym wyborem jej promocji. Finanse przeznaczone na reklamę lokalną, lub taką która pojawi się w internecie, są jednym z głównych czynników decydujących o powodzeniu biznesu.

Franczyzodawca zadba o franczyzobiorcę ale…

Działalność gospodarcza pod szyldem franczyzodawcy nie zwalnia przedsiębiorcy z potrzeby promowania firmy na własną rękę. Faktem jest, że podłączając się pod znaną sieć, informacja o nowym oddziale może znaleźć się na stronie franczyzodawcy.

O to w jaki sposób franczyzodawcy pomagają w promocji biznesu nowym partnerom, zapytaliśmy Dom Finansowy QS:
„Przygotowujemy dedykowane materiały w postaci plakatów czy ulotek, ale także tworzymy animacje, które nasi Agenci zamieszczają w mediach społecznościowych. Przygotowane przez nas spoty reklamowe wyświetlane są w kinach i na lokalnych festynach. Staramy się ustalać wspólnie strategię działań na danej lokalizacji i dostarczać materiały promocyjne “szyte na miarę”.”

Lokalna promocja firmy, spoczywa jednak na przedsiębiorcy. Na jakie jej formy warto zwrócić uwagę promując markę w internecie?

Social Media czy SEO?

Niezaprzeczalnym faktem jest, że dzięki Social Mediom możemy skutecznie promować każdy rodzaj działalności. W zależności od tematyki i budżetu jaki posiadamy, możemy skorzystać z kilku dostępnych portali społecznościowych. W parze z nimi, mogą iść reklamy płatne w wyszukiwarce, co pozwala od razu zacząć sprzedaż i popularyzować firmę.
Sygnały z Social Mediów są niezwykle istotne dla serwisu z punktu widzenia Google – budują one zaufanie do strony.
Wielu przedsiębiorców decyduje się na wejście w SEO, gdzie do wyników dochodzi się przez kilka miesięcy, ale są one stabilne i utrzymują się długo.

Google Moja Firma

Wizytówka przedsiębiorcy w bezpłatnej usłudze Google Moja Firma, to podstawa lokalnego biznesu, nawet jeśli jest on oparty o franczyzę. Umożliwia ona potencjalnemu klientowi odnaleźć interesującą go firmę, sprawdzić godziny otwarcia, czy w końcu wystawić opinię. System komentarzy i ocen jest najlepszym wyznacznikiem, mówiącym o jakości świadczonych usług.

Reasumując, warto dbać o każdą ścieżkę, z której można pozyskać klienta, a kanały promocyjne należy testować.

Autor artykułu : teoriabiznesu.pl 

Teoria Biznesu jest patronem medialnym targów Franczyza Expo 2020.

Zobacz również
Bezpieczna franczyza
Bezpieczna franczyza to pewne zarobki. Mamy ją dla ciebie
Bezpieczna franczyza to najlepsze możliwe rozwiązanie biznesowe. Plan działania jest znany, a zyski pewne. Takie rozwiązania można znaleźć podczas Franczyza…
Czytaj więcej>>
Franczyza do 5 tysięcy złotych
Franczyza do 5 tysięcy złotych. Biznes, na który stać każdego
Rynek franczyz się rozwija. To, co jeszcze nie tak dawno wydawało się rozwiązaniem dla osób dysponujących dużym wkładem własnym, dziś…
Czytaj więcej>>
zalety franczyzy
Największe zalety franczyzy dla każdego franczyzobiorcy
Otwarcie własnego biznesu bywa dla młodego przedsiębiorcy stresujące. W tej sytuacji łatwiej jest wybrać franczyzę, która jest sprawdzonym modelem inwestycyjnym.…
Czytaj więcej>>
Do targów pozostało: