Ściśle ograniczona pula biletów! Kup teraz w niższej cenie! KUP BILET
Aktualności » Formy promocji nowej firmy w Internecie- teoriabiznesu.pl
Formy promocji nowej firmy w Internecie- teoriabiznesu.pl

Każdy przyszły przedsiębiorca chcący założyć działalność gospodarczą – nie ważne, czy jest to franczyza, czy własne przedsięwzięcie – staje przed decyzją związaną z właściwym wyborem jej promocji. Finanse przeznaczone na reklamę lokalną, lub taką która pojawi się w internecie, są jednym z głównych czynników decydujących o powodzeniu biznesu.

Franczyzodawca zadba o franczyzobiorcę ale…

Działalność gospodarcza pod szyldem franczyzodawcy nie zwalnia przedsiębiorcy z potrzeby promowania firmy na własną rękę. Faktem jest, że podłączając się pod znaną sieć, informacja o nowym oddziale może znaleźć się na stronie franczyzodawcy.

O to w jaki sposób franczyzodawcy pomagają w promocji biznesu nowym partnerom, zapytaliśmy Dom Finansowy QS:
„Przygotowujemy dedykowane materiały w postaci plakatów czy ulotek, ale także tworzymy animacje, które nasi Agenci zamieszczają w mediach społecznościowych. Przygotowane przez nas spoty reklamowe wyświetlane są w kinach i na lokalnych festynach. Staramy się ustalać wspólnie strategię działań na danej lokalizacji i dostarczać materiały promocyjne “szyte na miarę”.”

Lokalna promocja firmy, spoczywa jednak na przedsiębiorcy. Na jakie jej formy warto zwrócić uwagę promując markę w internecie?

Social Media czy SEO?

Niezaprzeczalnym faktem jest, że dzięki Social Mediom możemy skutecznie promować każdy rodzaj działalności. W zależności od tematyki i budżetu jaki posiadamy, możemy skorzystać z kilku dostępnych portali społecznościowych. W parze z nimi, mogą iść reklamy płatne w wyszukiwarce, co pozwala od razu zacząć sprzedaż i popularyzować firmę.
Sygnały z Social Mediów są niezwykle istotne dla serwisu z punktu widzenia Google – budują one zaufanie do strony.
Wielu przedsiębiorców decyduje się na wejście w SEO, gdzie do wyników dochodzi się przez kilka miesięcy, ale są one stabilne i utrzymują się długo.

Google Moja Firma

Wizytówka przedsiębiorcy w bezpłatnej usłudze Google Moja Firma, to podstawa lokalnego biznesu, nawet jeśli jest on oparty o franczyzę. Umożliwia ona potencjalnemu klientowi odnaleźć interesującą go firmę, sprawdzić godziny otwarcia, czy w końcu wystawić opinię. System komentarzy i ocen jest najlepszym wyznacznikiem, mówiącym o jakości świadczonych usług.

Reasumując, warto dbać o każdą ścieżkę, z której można pozyskać klienta, a kanały promocyjne należy testować.

Autor artykułu : teoriabiznesu.pl 

Teoria Biznesu jest patronem medialnym targów Franczyza Expo 2020.

Zobacz również
Rodzaje franczyzy
Rodzaje franczyzy. Jaki format jest najkorzystniejszy?
Pierwszą decyzją, którą podejmuje franczyzobiorca, jest zainteresowanie się typami franczyzy i sprawdzenie, jaki jest najbardziej korzystny dla niego. Sprawdź rodzaje…
Czytaj więcej>>
Doradztwo franczyzowe
Doradztwo franczyzowe – kiedy należy skorzystać z pomocy?
Raz po raz na rynku pojawiają się nowe możliwości prowadzenia biznesu. Coraz więcej firm obiera skalujący model biznesowy, rozwijając sieć…
Czytaj więcej>>
Franczyza EXPO - kolejny raz połączyliśmy biznes
Za nami kolejna edycja Targów Franczyza EXPO! Już 3. raz spotkaliśmy się, aby rozmawiać o branży franczyzowej, nawiązać kontakty i…
Czytaj więcej>>
Do targów pozostało: