Aktualności » Formy promocji nowej firmy w Internecie- teoriabiznesu.pl
Formy promocji nowej firmy w Internecie- teoriabiznesu.pl

Każdy przyszły przedsiębiorca chcący założyć działalność gospodarczą – nie ważne, czy jest to franczyza, czy własne przedsięwzięcie – staje przed decyzją związaną z właściwym wyborem jej promocji. Finanse przeznaczone na reklamę lokalną, lub taką która pojawi się w internecie, są jednym z głównych czynników decydujących o powodzeniu biznesu.

Franczyzodawca zadba o franczyzobiorcę ale…

Działalność gospodarcza pod szyldem franczyzodawcy nie zwalnia przedsiębiorcy z potrzeby promowania firmy na własną rękę. Faktem jest, że podłączając się pod znaną sieć, informacja o nowym oddziale może znaleźć się na stronie franczyzodawcy.

O to w jaki sposób franczyzodawcy pomagają w promocji biznesu nowym partnerom, zapytaliśmy Dom Finansowy QS:
„Przygotowujemy dedykowane materiały w postaci plakatów czy ulotek, ale także tworzymy animacje, które nasi Agenci zamieszczają w mediach społecznościowych. Przygotowane przez nas spoty reklamowe wyświetlane są w kinach i na lokalnych festynach. Staramy się ustalać wspólnie strategię działań na danej lokalizacji i dostarczać materiały promocyjne “szyte na miarę”.”

Lokalna promocja firmy, spoczywa jednak na przedsiębiorcy. Na jakie jej formy warto zwrócić uwagę promując markę w internecie?

Social Media czy SEO?

Niezaprzeczalnym faktem jest, że dzięki Social Mediom możemy skutecznie promować każdy rodzaj działalności. W zależności od tematyki i budżetu jaki posiadamy, możemy skorzystać z kilku dostępnych portali społecznościowych. W parze z nimi, mogą iść reklamy płatne w wyszukiwarce, co pozwala od razu zacząć sprzedaż i popularyzować firmę.
Sygnały z Social Mediów są niezwykle istotne dla serwisu z punktu widzenia Google – budują one zaufanie do strony.
Wielu przedsiębiorców decyduje się na wejście w SEO, gdzie do wyników dochodzi się przez kilka miesięcy, ale są one stabilne i utrzymują się długo.

Google Moja Firma

Wizytówka przedsiębiorcy w bezpłatnej usłudze Google Moja Firma, to podstawa lokalnego biznesu, nawet jeśli jest on oparty o franczyzę. Umożliwia ona potencjalnemu klientowi odnaleźć interesującą go firmę, sprawdzić godziny otwarcia, czy w końcu wystawić opinię. System komentarzy i ocen jest najlepszym wyznacznikiem, mówiącym o jakości świadczonych usług.

Reasumując, warto dbać o każdą ścieżkę, z której można pozyskać klienta, a kanały promocyjne należy testować.

Autor artykułu : teoriabiznesu.pl 

Teoria Biznesu jest patronem medialnym targów Franczyza Expo 2020.

Zobacz również
Złoty sponsor Franczyza Expo z coraz większym udziałem w rynku
Xtreme Fitness Gyms z 30 klubem na koncie. Sieć świętowała jubileuszowe otwarcie 30 klubu, tym samym jeszcze mocniej ugruntowując swoją…
Czytaj więcej>>
5asec
5àsec na targach Franczyza Expo 2019!
5àsec dołącza do grona wystawców w sektorze usług dla konsumentów. 5àsec jest światowym liderem na rynku pralniczym i największą w…
Czytaj więcej>>
Franczyza wady i zalety
Franczyza - wady i zalety
Artykuł pochodzi z serwisu Poradnik Przedsiębiorcy - patrona medialnego targów Franczyza Expo Franczyza - Wady i Zalety   Polska Organizacja…
Czytaj więcej>>
Do targów pozostało: