Akademia Franczyzy

Akademia Franczyzy to konferencja edukacyjna dla franczyzodawców i franczyzobiorców.

 

Prelekcje są skierowane zarówno do franczyzodawców, którzy chcą rozwinąć swoją sieć jak i do osób, które interesują się franczyzą i chciałyby zagłębić temat.

Podczas prelekcji zostaną przedstawione case study od liderów rynku.

Widzisz się w roli prężnie działającego przedsiębiorcy? Szukasz inspiracji do dalszych działań?

Rozwiń swoją firmę i dołącz do liderów franczyzy!

Szczegóły programu już wkrótce.

 

ZOBACZ FOTORELACJĘ Z PIERWSZEJ EDYCJI


Masz temat, który chciałbyś przedstawić? Jesteś ekspertem i chcesz podzielić się wiedzą?

A może Twoja franczyza jest liderem na rynku i warto opowiedzieć jej drogę do sukcesu?

Zostań prelegentem - sprawdź ofertę.

 


Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu konferencji.

Program
Networking
Grzegorz Turniak i Akademia Rekomendacji podczas wydarzenia będą pomagali nawiązać pierwszy kontakt.

Pozwól się poprowadzić i dotrzyj do interesujących Cię osób. Zyskaj cenne kontakty, które przerodzą się w wartościowe relacje.
Rozwój firmy poprzez franczyzę
Podczas prelekcji Andrzej przedstawi specyfikę warunków budowy systemu franczyzowego i sprzedaży licencji. Omówi również zakres prac i dokumentacji związanej z tworzeniem oferty franczyzy.
Biznes rozwija się dzięki ludziom. Jak zdobyć, zatrudnić i zatrzymać właściwych pracowników w firmie 
W jaki sposób badać potencjał ludzi, diagnozować talenty pracowników, jak zrozumieć potrzebny pracowników i w jaki sposób skutecznie motywować ludzi w organizacji.

Jak 5 aspektów naszej osobowości, ze szczególnym uwzględnieniem emocjonalności (ludzie kierują się EMOCJAMI we wszystkim co robią) przekłada się końcowy rezultat w biznesie.

W dzisiejszym świecie dobry pracownik jest na wagę złota a pomyłka rekrutacyjna może nas kosztować więcej niż kiedykolwiek do tej pory.
Samodzielny ale nie sam! Franczyza w międzynarodowej sieci biur nieruchomości RE/MAX
Trener Akademii RE/MAX przedstawi korzyści płynące z otwarcia własnego biznesu i efektywnej współpracy z globalną marką. Opowie o procesie edukacji franczyzobiorcy, systemach szkoleniowych, utrzymywaniu najwyższych standardów w skali globalnej oraz skutecznej współpracy z klientem.
Jak trendy żywieniowe wpływają na zmiany w konceptach gastronomicznych
 

  • reformulacja żywności

  • empatia kulinarna

Franczyza Przyszłości
Prelekcję wygłosi Kierownik Działu Rekrutacji i Szkoleń sieci Żabka

Najważniejsze obszary, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze Franczyzy w kontekście adresowania ich przez Żabkę
E-FRANCZYZA – internetowy biznes na miarę XXI wieku
Każdy, kto rozważa otworzenie własnej firmy domyśla się, że największy potencjał znajduje się w Internecie. Nie każdy jednak chce zajmować się zagadnieniami związanymi z prowadzeniem biznesu online.

Model e-franczyzy przewiduje, że e-franczyzobiorca zajmuję się wyłącznie promocją usług sklepu internetowego a cała pozostała część jak obsługa klientów, reklamacje, zwroty w sklepie internetowym spoczywają po stronie e-franczyzodawcy. Jeżeli firma jest prowadzona stacjonarnie, powinna również istnieć w sieci.
Źródła siły i słabości w negocjacjach
Dowiedz się jak negocjować umowy, jak prowadzić rozmowy biznesowe i poznaj źródła siły i słabości.
Do targów pozostało: