Ściśle ograniczona pula biletów! Kup teraz w niższej cenie! KUP BILET
Aktualności » 5 strategii marketingowych, które powinieneś wdrożyć w swojej franczyzie
5 strategii marketingowych, które powinieneś wdrożyć w swojej franczyzie

Franczyza może być świetną okazją do szybkiego zdobycia kapitału przy niższym poziomie ryzyka. Nie jest tajemnicą, że marketing i reklama mogą mieć ogromny wpływ na sukces franczyzy. Włączenie silnych strategii komunikacyjnych może pomóc w przyciągnięciu uwagi potencjalnych nowych klientów i wykładniczym zwiększeniu przychodów.

Zaangażuj swojego konsumenta

Zaangażowanie konsumenta pomoże Ci lepiej poznać swoich klientów i poprawić relacje z nimi. Korzystaj z mediów społecznościowych w sposób, który jest dla nich interaktywny, np. publikuj ankiety do wprowadzania danych. Posiadanie treści pasywnych nie działa. Zamiast tego bądź spójny ze spersonalizowanymi wpisami na blogu, grafikami i treściami wideo, myśląc o zachowaniu konsumentów.

Zaangażuj również swoich klientów osobiście. Jeśli szukasz nowego smaku lub produktu, poproś o opinie konsumentów i poszukaj oficjalnych testerów smaku. Te działania pozwolą Ci zebrać informacje o bazie danych klientów.

MAŁE I ŚREDNIE PRZEDSIĘBIORSTWA A COVID-19 [RAPORT]

Dostosuj swoją komunikację do podstawowego komunikatu

Myśląc o kampanii reklamowej dla franczyzy, ważne jest, aby korzystać ze zintegrowanej komunikacji marketingowej, która tworzy spójny wizerunek marki. To pozwala na stworzenie motywu z centralnym przesłaniem, który przekazywany będzie przez wszystkie działania. Spójność we wszystkich formach marketingu pozwala marce budować zaufanie. Dzięki niemu firma staje się bardziej rozpoznawalna. Dociera się tym samym do większej liczby odbiorców, a nawet oszczędza pieniądze i przyczynia się do stworzenia udanych, dobrze rozpoznawalnych, długotrwałych kampanii.

Po pierwsze – społeczność

Pozyskanie lokalnej społeczności może być jednym z największych biznesowych atutów. Możesz być obecny w społeczności poprzez takie rzeczy, jak uczestniczenie w wydarzeniach, sponsorowanie stypendiów, darowizny i zbieranie funduszy. Ta strategia marketingowa wzmacnia wartościowe relacje, a jednocześnie jest ukierunkowana na wartościowych klientów.

Włącz PR

Wdrażanie PR do części planu marketingowego jest czymś, o czym firmy często nie myślą. PR daje możliwość podzielenia się swoim przekazem, wyróżnienia specjalnej promocji i wzmocnienia swojej przewagi konkurencyjnej.

PEWNY BIZNES W NIEPEWNYCH CZASACH. FRANCZYZA EXPO

Znajdź swoją niszę

Gdy skutecznie reklamujesz franczyzę, musisz komunikować się z odbiorcami za pomocą ich języka i mediów, z których korzystają. McDonald's opanował tę koncepcję, bezpośrednio reklamując się odpowiednio do każdej grupy klientów. Firma oferuje produkty o wartości 4 złotych dla oszczędzających budżet, posiłki McHappy dla rodziców i dzieci, a nawet szereg opcji w ofercie wegetariańskiej. Media i kanały marketingowe różnią się w zależności od segmentu — reklamując się dla młodszej publiczności korzysta z TikToka. Starsi odbiorcy otrzymują za to więcej reklam prasowych lub telewizyjnych.

Droga do sukcesu nigdy nie była krótsza! Już dziś dołącz do Franczyza EXPO!

Zarejestruj się już dziś i znajdź biznes szyty na miarę!

Sprawdź nas także na Facebooku:

Facebook Franczyza EXPO

Złotym sponsorem eventu jest Xtreme Fitness Gyms. Srebrnymi Carrefour Express oraz Zdrowa Krowa.

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Franczyza dla studentów

CZYTAJ TAKŻE:

Dołącz do liderów franczyzy

Franczyza Expo Team

marketing
Zobacz również
Rodzaje franczyzy
Rodzaje franczyzy. Jaki format jest najkorzystniejszy?
Pierwszą decyzją, którą podejmuje franczyzobiorca, jest zainteresowanie się typami franczyzy i sprawdzenie, jaki jest najbardziej korzystny dla niego. Sprawdź rodzaje…
Czytaj więcej>>
Doradztwo franczyzowe
Doradztwo franczyzowe – kiedy należy skorzystać z pomocy?
Raz po raz na rynku pojawiają się nowe możliwości prowadzenia biznesu. Coraz więcej firm obiera skalujący model biznesowy, rozwijając sieć…
Czytaj więcej>>
Franczyza EXPO - kolejny raz połączyliśmy biznes
Za nami kolejna edycja Targów Franczyza EXPO! Już 3. raz spotkaliśmy się, aby rozmawiać o branży franczyzowej, nawiązać kontakty i…
Czytaj więcej>>
Do targów pozostało: